Obchodní podmínky

Objednané zboží zasíláme podle hmotnosti zásilky Českou poštou nebo přepravní službou na paletovézásilky. Možnost výběru přepravy máte při uzavírání objednávky v nákupním košíku. Pokud nebude možné vyřídit celou objednávku do týdne od nejpozdějšího termínu uvedeného u jednotlivého zboží, objednávku rozdělíme a vyřídíme částečně. Zbývající zboží v hodnotě vyšší než 300 Kč zašleme na Vaši adresu bez účtování dalšího poštovného. V případě vyprodání nebo dlouhodobé nedostupnosti zboží si vyhrazujeme právo vyřadit položku z objednávky bez předchozího upozornění. Fotografie uvedené u jednotlivých produktů jsou pouze ilustrativní a mohou se od konrétního výrobku mírně lišit.

 

Reklamace a vrácení zboží

Za dopravu zboží a s tím spojené riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy zodpovídá přepravní společnost. V případě poškození zboží při přepravě Českou poštou je nutné předložit poškozenou zásilku do 24 hodin od převzetí zboží na dodací poště, kde jsou povinni s Vámi sepsat zápis o škodě, ve kterém písemně požadujte náhradu škody. Při nahlášení škodní události je nutné s sebou přinést balík s veškerým doručeným zbožím včetně balícího materiálu. U dodávek uskutečněných jinými přepravními společnostmi nahlaste škodu do 24 hodin (mimo sobot a nedělí) od převzetí zásilky na našich telefonních číslech 572 591 219 a 572 591 199 nebo na email info@adodo.cz a vyčkejte dalších pokynů.

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka 24 měsíců vztahující se na výrobní vady. V případě prodloužení nebo zkrácení záruční doby je tento údaj uveden v detailu produktu. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Nebude-li zboží poškozeno či jinak upraveno, rádi Vám je vyměníme bez účtování dalšího poštovného nebo Vám vrátíme peníze. V případě, že zakoupený výrobek je v rozporu s kupní smlouvou podle § 616 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, má spotřebitel právo během prvních 6 měsíců od zakoupení zboží požadovat výměnu věci, opravu, slevu nebo od smlouvy odstoupit. Zboží zpět nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřebíráme, ale vracíme ji jako nevyžádanou. Při vracení nebo výměně nezapomeňte vložit do zásilky řádně vyplněný reklamační list. Reklamaci zboží zakoupeného na e-shopu adodo.cz lze uplatnit u společnosti Fortel katalog s.r.o. na adrese sídla firmy Šance 121, 687 24 Uherský Ostroh v pracovních dnech Po - Pá od 8:00 do 17:00.

Kupující má dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, možnost řešení sporu s prodávajícím mimosoudní cestou. Pro mimosoudní řešení sporu mezi kupujícím a prodávajícím je pověřená instituce Česká obchodní inspekce. Bližší informace jak postupovat při mimosoudním řešení sporu jsou dostupné na stránkách www.coi.cz.

Na vyřízení reklamací si vyhrazujeme dobu 30 dnů. Peníze lze vrátit pouze na jméno, na které byla vystavena prodejka.

Ochrana osobních údajů

Vystavením objednávky dáváte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů v databázi společnosti Fortel katalog s.r.o. Společnost se zavazuje využít tyto údaje pouze pro interní účely spojené s vyřízením objednávky a zasíláním katalogů. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máte právo svůj souhlas písemně odvolat, právo na přístup k údajům, které se Vás týkají, na jejich doplnění nebo zlikvidování z databáze společnosti.

Kontaktní adresa

Provozovatelem e-shopu adodo.cz je společnost

Fortel katalog s.r.o
Šance 121 687 24
Uherský Ostroh
IČ: 26964333
DIČ:CZ26964333